lørdag den 9. marts 2013

Kreaweekend d. 22. og 23. marts


Så er vi her igen - kom og vær med:-)

En fredag/lørdag i kreativitetens tegn - 
har du mon lyst til at være med?


fredag d. 22. marts. og lørdag d. 23. marts.


Fredag starter vi kl. 15 og til vi ikke gider mere....:-).

Lørdag er fra kl. 9.00 til kl. ca. 17.00

Kreaweekend i Fredericia d. 22. og 23. marts 2013
Vi er: Gitte og Trine og det er os der arrangerer disse dage:-). Vi glæder os helt vildt til at møde nye som gamle.

Man kan deltage begge dage, 1 dag, en halv dag eller blot kigge forbi nogle timer. Har du en god kreativ veninde eller et familiemedlem, der ikke blogger, så tag dem gerne med alligevel.
Der er et håndarbejdslokale (et par lånesymaskiner) og et billedkunstlokale til rådighed, du har derfor mulighed for at sy, strikke, filte, tegne, male, klippe/klistre - ja alt hvad du lyster.

Her er ingen undervisere, men helt sikkert en masse hjælpsomme hænder og inspiration.

Sted: Skansevejens skole, Indre Ringvej 171, 7000 Fredericia

Pris: 50 kr pr dag - så sørger vi for kaffe, the og boller. Der er mulighed for indkøb af yderligere forplejning meget tæt på skolen (pizzaria, Fakta).


Hvem vil bage kage? 

Så vores blodsukker ikke ryger helt i bund :-).


Tilmelding: læg en kommentar her på siden og/eller send en e-mail med navn, mobilnummer, evt. blog samt hvilke dag/dage du vil være med til gittebendixen@me.com eller tlevin@stofanet.dk.
Vi håber at en masse derude vil være med til at skabe nogle hyggelige dage sammen med os.


Masser af kreative hilsner fra Gitte og Trine


14 kommentarer:

  1. Have a great time!!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hey Susi.

      Thanks a lot. It will be great as usually :-).

      Have a nice weekend.

      Trine

      Slet
  2. Jeg er med! Denne gang begge dage. Glæder mig rigtig meget. Vi ses i morgen. Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Merete.

      Du er noteret på min seddel begge dage. Det bliver så dejligt :-). Jeps vi ses imorgen.

      Klems Trine

      Slet
  3. Jeg vil som sagt rigtig gerne være med :-) Ihvertfald lørdag - måske også fredag, det finder jeg lige ud af når tiden nærmer sig. Ok?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Jette.

      Det lyder bare super. Du giver bare besked når det nærmer sig om du også kommer fredag.

      God søndag.

      Kh Trine

      Slet
    2. Hej Trine - det bliver først lørdag jeg kommer da jeg ikke helt ved hvornår jeg er færdig på mit arbejde fredag. Glæder mig til en kreativ dag sammen med krestive kvinder :-)

      Slet
    3. Hej Jette.

      Det lyder bare fint. Mit nummer er 28 93 86 31, hvis du får problemer med at finde det.. :-)

      God dag og vi ses imorgen.

      Kh Trine

      Slet
  4. Hej Trine!

    Jeg kommer helt sikkert fredag og måske lørdag, hvis jeg kan.... ja, du ved hvorfor:-)
    Glæder mig :-)

    Kram

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Christina.
      Det lyder super godt. Og ja hvis du an kommer du bare begge dage :-).

      Glæder mig til vi ses :-).

      Klems Trine

      Slet
  5. Halløøjsa Trine - du har vundet gavekort: http://bettinaholst.blogspot.dk/2013/03/vindere-af-e-bgerne-blev.html

    SvarSlet
    Svar
    1. Hejsa Bettina.
      Jahuu - jeg har sendt dig en mail :-)

      Kh Trine

      Slet
  6. Hej Trine. Ved ikke helt om jeg bliver frisk til at komme med. Så kan vi ikke aftale, at jeg kommer, hvis jeg kan. Rigtig god fornøjelse til dig og alle de andre. Kh Helle.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Helle.

      Håber du bliver frisk til at komme. Og aftalen er bare at du kommer hvis du kommer :-).
      God bedring.

      Kh Trine

      Slet